• Kaydettiklerim
  • Giriş
  • Provizyon
  • Araç
  • Yaş
  • Ehliyet
  • Kaza
  • Kasko
  • Telefon
  • İptal
  • Ödeme
  • Kredi kartı

Sıkça sorulan sorular

Ödeme
Ön ödeme yapmadan araç kiralayabilir miyim?

Evet. Araçların listelendiği ekranda "Kredi kartı ile ofiste ödeme seçeneği" ibaresi varsa, tüm tutarı aracınızı teslim alırken ödeyebilirsiniz.

Araç tesliminde kredi kartınıza depozito olarak provizyon uygulanacağını unutmayınız. 
Sürücü adına geçerli bir kredi kartı ibraz edilmelidir. Aksi taktirde size araç teslim edilmez.

Ne tür ödemeleri kabul ediyorsunuz?

Vivi.com.tr sadece online Kredi kartları, Debit kartları, Sanal Odeme kartları ile ödeme kabul etmektedir;
Visa, MasterCard, American Express ve Bankamatik kartları. 

Banka para transferi, Paypal vb. ödeme türleri kabul edilmemektedir.

Araç teslimatı sırasında ödenecek bir tutar varsa, kredi kartı veya banka kartı ile ödeme yapabilirsiniz. Provizyon uygulanabilmesi için mutlaka kredi kartı gereklidir.

Sürücülerin kendi adlarına kayıtlı kredi kartlarına sahip olmaları ve bu kartları araç teslim alış yerinde ibraz etmeleri zorunludur. 

Araç fiyatları neden sabit değil ?

Vivi belirli zamanlar da kampanya yapabilir, indirimler sağlayabilir.Size en iyi hizmeti en uygun fiyata sunmak için çalışır. Aynı kiralık araç, farklı tedarikçiler tarafından farklı fiyatlarla sunulabilir. Bu durum tedarikçiler arası rekabetin yanı sıra araç stoğu ile ilgilidir. 

Kiralık araç fiyatları arz ve talebe göre zamanla değişebilir. Bunun yanı sıra fiyata etki edebilecek diğer faktörler mesai saati durumu ve teslimat noktalarıdır. Erken rezervasyon yaparak, uygun araç kiralama fiyatlarından yararlanabilirsiniz. 

 

Kredi kartım yok, araç kiralayabilir miyim ?

Hayır. Araç teslim alırken güvenlik depozitosu olarak kredi kartınıza provizyon uygulanması gerekmektedir.

Lütfen sözleşme şart ve koşulları bölümünde Teminat Ücreti / Depozito için gerekli bölümü okuyunuz.
Kartınıza uygulanacak olan provizyon, aracı kiralayanın araca ve/veya ekipmanlarına gelebilecek hasarlara karşı koruma sağlamaktadır.

Bu uygulama tüm üye işyerlerimizde sabittir. Araç sınıfına göre provizyon değişmektedir, kiralama şartları bölümünden uygulanacak provizyon ücretlerini görebilirsiniz.

Fatura talep ediyorum

Rezervasyon gerçekleştirirken, fatura bilgilerinizi girebilirsiniz. Eğer girmeyi unutursanız lütfen mail yoluyla bize talepte bulununuz.

Kiralama işlemi tamamlanıp, araç teslim edildikten sonra, faturanız kargo adresinize gönderilecektir.

Üye iseniz ; Panelinize bir kere fatura bilgilerinizi tanımlamanız yeterli olacaktır.

Kiralama Şartları
Kiraladığım araçla yurt dışına çıkabilir miyim?

Hayır. Aracınızla ülkeler arası geçiş yapma imkanınız yoktur.

Ancak aynı ülke içerisindeki Adalara geçiş yapmayı düşünüyorsanız bu konuda kısıtlamalar olabilir, bu yüzden kiraladığınız aracınızla birlikte başka bir noktaya geçmeyi düşünüyorsanız lütfen rezervasyon departmanımızdaki çalışanlarımızla en az 7 gün önceden iletişim kurunuz.

Lütfen kiralama yapmadan önce bizimle ileitşime geçiniz.

Provizyon neden gerekli ?

Provizyon uygulanması : Trafik cezası ve araca gelebilecek hasarlardaki sorumluluğunuz için depozitodur.

Depozito; (Teminat/Sorumluluk Payı) araç teslimi sırasında kredi kartınıza Provizyon (Bloke) uygulanarak sağlanır. 

Kiralanan aracın alındığı durumda iade olmaması ihtimaline karşın teminat olarak alınır ve gerekli durumlarda kullanılır. Aracın sorunsuz teslim edilmesi durumunda, söz konusu provizyon tutarı, blokenin uygulandığı karta iade edilir. Kiralama bittikten sonraki 7 ile 25 gün arasında kaldırılır.

Depozito bedeli araç sınıflarınıza göre değişiklik gösterir, kiralama şartları bölümünden provizyon bedelini kontrol edebilirsiniz. Tüm tedarikçi firmalarımız için sabittir.

Tedarikci firmadan veya bizden satin alacağınız "Full Koruma Paketi" ile bu oranı düşürebilirsiniz. Full koruma paketi olsun ve ya olmasın her durumda provizyon uygulanır.

Araçlarınızda ne tür sigortalar bulunmaktadır?

Sistemimizde bulunan araçların tümü kaskoludur.

Kiralamış olduğunuz araç çalınma, hırsızlık girişimine ve çarpma, çarpılma ihtimaline karşı koruma altına alınmıştır. 3.şahıslara gelebilecek zararlar Trafik Sigortası limitleri dahilinde koruma altındadır.

Rent a car Kaskosu, kiracının sorumluluğunu hasarın toplam tutarından depozito tutarına kadar düşürür.

Full Koruma Paketi: Provizyon bedelinin altındaki mini hasarlar için müşteriler, Vivi tarafından sağlanan bu sigortayı satın alabilirler. 

Tüm bu sigortalar için kiracı sigorta / kasko şartlarını sağlamış olması gerekmektedir. ( Alkollü araç kullanmamak, bilinçli yapılan hasar vb. )

Neden araç teslimatında sözleşme imzalamalıyım?

vivi.com.tr araç kiralama acentası olarak hizmet vermektedir. Tüm tedarikçi firmalarımız ile size belirttiğimiz kiralama şartları ile sözleşmeliyiz. Bizim aracılığımızla ile yapılan rezervasyonlarda bizim sözleşme şart ve koşullarımız geçerlidir. Bu bizim ile olan sözleşmenizi kapsar, websitemiz de sunulduğu gibi kiralama sözleşmenizde yer almaktadır.

Tedarikçi firma ile sizin aranızda bir kiralama yapılacağı için ikinizin arasında bir sözleşme imzalayacaksınız. Sözleşme şartlarında vivi tarafından belirtilenin aksine bir madde olduğu taktirde vivi deki kiralama şartları ve koşulları geçerli olacaktır.

Sigorta & kasko geçerlilik şartları nedir ?

Tüm araçlarımız kaskoludur. Kasko, kiralanan araçta meydana gelen maddi zararları ve hırsızlık gibi kiralama sözleşmesinden kaynaklanan zararları teminat altına alan bir sigortadır. Ayrıca araçlarda oluşan kullanımdan kaynaklanmayan mekanik arızalar kasko kapsamında olmamakla üye işyerinin sorumluluğundadır. Yine 3. şahıslara gelebilecek zararlar Trafik Sigortası limitleri dahilinde koruma altındadır.

Sigortanın geçerli olabilmesi için;

  • Trafik ve alkol raporlarının kaza anında tutulması ve 48 saat içinde aracın kiralandığı üye işyerine teslim edilmesi gerekir.

  • Kaza, çift taraflı ise; karşı tarafın ruhsat fotokopisi, sigorta poliçesi fotokopisi, ehliyet fotokopisinin kaza mahallinde iken kiracı tarafından temin edilmesi gerekir.

  • Aracın alkollü, uyuşturucu etkisi altında, yasal hız sınırları dışında kullanılması ve ya kiracının %100 kusurlu olarak kaza yapması durumunda kiracı tüm hasarlardan sorumlu tutulur.

  • Rapor tutturulmayan veya eksik yada geçersiz evrak durumlarda kiracı sigortadan yararlanamaz.

Aşağıdaki hallerde sigortadan yararlandırma teminatı geçersiz olacak ve oluşacak zarar sigorta kapsamı dışında kalacaktır;

  • Aracın kira kontratı üzerinde ismi yazılı kişilerden başkasına kullandırılması,

  • Aracın normal kullanım koşulları dışında kullanılması (aracın yüksek motor harareti ile kullanılması, kötü yol şartları veya patlak lastik üzerinde yürünmesi, araca yanlış yakıt doldurulması ve benzeri diğer durumlar),

  • Aracın trafik kuralları dışında kullanılması (yasal hız sınırlarının aşılması, kırmızı ışıkta geçilmesi ve benzeri diğer ihlaller), aracın alkol veya uyuşturucu madde etkisi altında kullanılması,

  • Araçta taşınan bir yükün hasara veya kazaya sebep olması,

  • Aracın dikkatsiz ve tedbir alınmaksızın kullanılması (yağışlı havalarda yol şartlarına göre hız ayarlamasının yapılmaması, öndeki aracın en az emniyet mesafesinden takip edilmemesi ve benzeri diğer kullanımlar),

  • Meydana gelmiş bir kazanın veya çalınma durumunun anında müşteriye verilecek olan irtibat telefonlarına bildirilmemesi, aracın kaza yerinde terk edilmesi (doktor raporu ile saptanmış engelleyici bir durum olması durumu hariç),

  • Meydana gelen bir kazada ilgili makamlardan 48 saat içerisinde gerekli raporların (trafik ve alkol raporu) alınmaması,

  • Aracın çalınması durumunda orijinal anahtarının teslim edilememesi

  • Onay alınmaksızın ve kira süresinin bitmesine rağmen aracın teslim edilmemesi,

  • Aracın içerisinde taşınan yüklerden ötürü araçta veya karşı tarafta bir hasar oluşması,

  • Lastik, cam veya farda hasar meydana gelen hasarlar Kaza Sigortası içerisine dahil değildir.

  • 3. şahıslara verilen hasardan doğacak maddi tazminat tutarları, mecburi mali mesuliyet sigortası teminatı kapsamında teminat altındadır. Teminat sınırları dışında kalan tutarlar için müşteri kendisi sorumludur.

Hırsızlık sigortası nedir?

Hırsızlık sigortası aracın çalınması veya çalınmasından doğacak hasarlarda kiralayanın sorumluluğunu azaltır. Hırsızlık ile ilgili olarak sizin ihmalkarlığınız olduğunda tedarikçi firma tüm hasarı sizden talep eder.

Ayrıca sigorta kapsamında olabilmek için lütfen kiralama şartlarındaki sigorta geçerli olabilme şartlarını kontrol ediniz.

Araç kaza hasar sigortası nedir?

Kaza Hasar Sorumluluğu tüm tedarikçiler için kiralama bedeline dahildir. Aracın kendisine gelebilecek hasarlarin korumasını karşılar.

Bunun anlamı; kiraladığınız araç sigortalı, her nasılsa teminat/depozito ucreti daima var ve bazı bölümler koruma kapsamına girmez. Aracın camları, lastikleri, sasisi, kapı kilitleri, anahtar yenileme ve cekici ucretleri kaza hasar sorumlulugunun kapsamina girmez.

Ayrıca sigorta kapsamında olabilmek için lütfen kiralama şartlarındaki sigorta geçerli olabilme şartlarını kontrol ediniz.

Ek sürücü için ödeme gerekiyor mu ?

Eğer ek sürücü talebiniz varsa, lütfen rezervasyon gerçekleştirirken ekleyiniz. 
Daha sonradan ilave yapmak isterseniz rezervasyon değişiklik bölümünden ekleme yapabilir ve ya araç tesliminde ücretini ödeyerek sözleşmenize ekletebilirsiniz.

Ek sürücü ücretleri standart ve günlük kiralama bedeli üzerinden hesaplanmaktadır. Araç Kiralama sözleşmesine yazılmamış sürücü sigorta kapsamı dışında kalır. 

Tüm sürücülerin araç tesliminde sürücü belgelerini yanlarında bulundurmaları zorunludur.

Kiralama Öncesi
Araç tesliminde hangi evrakların yanımda olması gerekir ?

Araç kiralama esnasında aşağıdaki belgelerin yanınızda olması gerekir;

  • Rezervasyon numaranız
  • Nüfüs Cüzdanı
  • Sürücü Belgesi ( Ehliyet )
  • Provizyon uygulanabilmesi için sürücünün adina olan Kredi Kartını bulundurmak zorundadır

Eğer Ek sürücü talebinde bulunduysanız, ek sürücüde sürücü belgesini ibraz etmek zorundadır.

Eksik belgeler yüzünden alınamayan araçtan vivi.com.tr sorumlu tutulamaz. İptal prosedürü uygulanır ve geri iade yapılmaz.

Araç kiralama fiyatına neler dahil? ek ödeme yapacak mıyım?

Araç kiralama ücretinin tamamını vivi üzerinden görebilirsiniz. Araç teslimi sırasında sizden ek bir ücret talep edilmez. Rent a car firmalarının araçlarında rent a car kaskosu mevcuttur. Araçların muafiyet bedeli depozito tutarı kadardır.

  • Zorunlu trafik sigortası
  • Araç hasar sigortası
  • Araç hırsızlık sigortası
  • 24 saat yol yardım
  • %18 KDV

Ayrıca otomatik olarak hesaplanmış veya seçmiş olduğunuz rezervasyona göre aşağıdaki hizmetlerde dahil edilir.

  • Tek yön ücreti ( farklı şehire iade ücreti )
  • Rezervasyon sırasında seçtiğiniz ekstralar
  • Araç teslim/iade ücreti

Mesai saatleri dışında aracı teslim alabilir miyim ?

Sizin aradığınız saatlere göre teslimat yapan tedarikçi firmaların uygun araç çıkmaktadır. Tedarikçi firmanın o saatte teslimatı yoksa, o firmanın araçları gözükmemektedir. Bu durumda sınırlı sayıda firmanın araçlarını görüyor olabilirsiniz.

Ayrıca tedarikçi firmalar mesai saatleri dışında ekstra ücret artışı yapmış olabilir, bu ücret direk araç kiralama bedeline yansımaktadır.

Mesai saatleri içinde arama yaptığınızda daha fazla tedarikçi firma göreceğinizi unutmayın. 

Kiraladığım aracı nereden teslim alacağım?

İstediğiniz her yerden! Kiralama ofisinden almak zorunda değilsiniz.

Aramayı bulunduğunuz bölgeye göre yaparsanız, sadece o bölgeye teslimat yapan tedarikçi firmaların araçları çıkmaktadır. O bölge için Firma teslimat ücreti istiyor ise, toplam kiralama tutarına bu bedel otomatik olarak yansır. 

O bölgeyi seçerek kiralama yaptığınız taktirde sistem o bölgedeki merkezi yerlerden birine sizi yönlendirir.

Eğer adresinize gelmesini istiyorsanız ek ücret karşılığı adrese teslimat seçerek, o bölgedeki bir adrese aracınızı getirtebilir ve teslim alabilirsiniz.

Uçağım gecikir veya uçuş iptal edilirse ne olur?

Uçunuz gecikirse, bize en kısa süre içinde email ve ya telefon ile bilgilendirme yapmalısınız.
Eğer rezervasyon gerçekleştirirken bize uçuş numarası verdiyseniz tedarikçi firma 2 saate kadar takibini yapabilmektedir. 

Bu tip sorunlarla karşılaşmamak için, lütfen uçuş numaranızı giriniz.  Vivi.com.tr uçuşun gecikmesi ve iptalinden dogacak kayip, hasar ve degisikliklerden sorumluluk kabul etmez ve sorumlu tutulamaz. Otomatik olarak İptal prosedürü uygulanır.

Ekstra ürünleri nasıl satın alabilirim ?

Tüm ekstra ürünleri rezervasyon işleminizi gerçekleştirken seçebilirsiniz. 
Daha sonra ilave etmek isterseniz rezervasyonda değişiklik yaparak ekleyebilirsiniz. 

Hizmetleri rezervasyon esnasında belirtmelisiniz, açıklama kısmına ilave olarak yazmanız rezervasyona ilave edilmiş anlamına gelmemektedir. 

Ekstra ürünlerin ücretleri sabit ve tüm firmalar için geçerlidir. İlgili firmanın altında ekstra ürün çıkmıyorsa, firma'da o hizmet yok demektir.
Ayrıca firmanın elinde olmayan sebeplerden dolayı ekstra hizmeti sağlayamazsa, hizmeti rezervasyondan çıkarma hakkında sahiptir. Bu durumda hizmet parası geri iade edilir.

Kiralama Esnasında
Aracı erken bıraktım, geri iade alacak mıyım?

Hayır. Araç kiralama hesaplamaları aracı teslim alacağınız ve teslim edeceğiniz kesin saatler üzerinden yapılır. Bu bilgiler size mail / sms yoluyla iletilmektedir. Ayrıca tarihler aracı teslim almaya gittiğinizde yapılan kiralama sözleşmesine yansır.  

Kullanılmayan saat veya günlerin geri iadesi söz konusu değildir.

Muadili (benzeri) araç geldi, neden ?

Rezervasyon yapmadan önce seçmiş olduğunuz tarihler arası gösterilen araçlar; sadece o tarihler arası müsait olan araçlardır.

Tercih ettiğiniz aracın aynısını size göndermeye çalışıyoruz. Seçmiş olduğunuz yakıt,vites ve segment durumu göz önüne alınarak tedarikçi firma tarafından muadili araç verilebilir.

Çok nadir de olsa, önceki müşteriden geç gelmesi, aracın hasarlı gelmesi gibi durumlardan dolayı ücret farkı olmadan size benzeri bir araç veya daha üst sınıf bir araç vermek zorunda kalabiliyoruz.

 

Tedarikçi firma benden ücret aldı, kartımdan para çekti!

Birkaç neden dolayı size ücretlendirme yapılmış olabilir.

Yakıt ücreti, ekstra ürün ücreti, araç km aşımı, park ve trafik cezaları, araçta oluşan hasarlar, OGS/HGS geçişlerinizden dolayı olabilir.

Tedarikci firma tarafından verilen belgede bu ücretleri listelemelidir. Bu açıklamalar sizin anlayacağınız bir şekilde olmalıdır.

Eğer sizin adınıza tedarikçi firma ile irtibata geçmemizi istiyorsanız lütfen çağrı merkezimiz ile irtibata geçiniz.

Kiraladığım araç arızalanırsa ne yapmalıyım?

Arabayı hareket ettirmeden üye işyerinin size verdiği acil telefon numarasını aramalısınız.

Üye işyerinin ofisine olan uzaklığınıza göre en yakın yol yardım otosu gönderilerek aracın arızası giderilir. Arızanın kısa sürede giderilemeyeceği durumlarda, kiraladığınız araç yeni bir kiralık araba ile değiştirilir.

Mesai saatleri içindeyseniz çağrı merkezimizi de arayabilirsiniz.

Araç ile kaza yaptım ne yapmalıyım?

Arıza / kaza veya teknik bir arıza meydana geldiğinde, hemen tedarikci firmanın acil telefon numarasını arayın.

Olası bir kaza durumunda, raporların tutulması ve gerekli evraklarla birlikte (ruhsat, ehliyet vb) 24 saat içinde tarafımıza ya da tedarikçi firmaya ulaştırılması gerekmektedir. Kiralayanın kusurlu olmadığı durumlarda; onarım süresi minimum 24 saat gerektiren hasarlarda, sözleşme koşullarına uyan ve müsaitliği bulunan bir araç temin edilmektedir.

Lütfen kaza anında; kiralama şartlarınındaki kasko ve sigorta kapsamında yer alabilmek için gerekli şartları sağladığınıza emin olunuz.

 

Kiralık Araçlar
Araçlarda hgs/ogs bulunuyor mu ?

Tüm araçlarda HGS/OGS bulunmaktadır. Ücretli geçişler "Kullandığın Kadar Öde" yaklaşımına uygun şekilde ücretlendirilir.

Araç dönüşünde kullandığınız kadar HGS/OGS ücreti üye işyerimiz tarafından sizden tahsil edilir. HGS/OGS için +KDV ve ya ek servis ücreti talep edilebilir.

Kiraladığınız aracı kontrol edin, tanıyın

Kiraladığınız aracı teslim alırken, her yerini kontrol edin. Rent a car firmasının arabasının Farları, silecekleri, kapı kilitleri, yedek lastik vb gibi yerlerini kontrol edin. Teslim yerini terk etmeden aracın kaportasını tedarikçi kişi ile kontrol edin. Çizikleri ve vurukların yerlerini birlikte testpit edinki aracı teslim etmeye geldiğinizde sorun yaşamayın. Bizce kiralama başlamadan önce ve kiralama bitikten sonra araç resimlerini çekin.

Ayrıca ekstra saat veya gün ücreti ödememek icin, kiralama makbuzunda belirtilen saat ve günde araci geri veriniz. Aracın belirlenen teslim saatinden geç teslim edilmesi durumunda 1 günlük kira ücreti tarafınızdan tahsil edilir.

Aracın belirlenen teslim saatinden erken teslim edilmesi durumunda herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.

Yakıt prosedürü nedir ?

Yakıt prosedürü olarak 3 tip vardır;

Boş Depo : Araç boş depo teslim edilir, boş depo alınır. Bir miktar dolu gelmesi tedarikçi firmayı bağlamamaktadır, araç yakıt iadesi ve geri ödemesi yoktur.

Dolu Depo : Araç dolu depo teslim edilir, dolu depo alınır. Aracın deposu dolu gelmediği taktirde, tedarikçi firma ekstra ödeme talep edecektir. Ayrıca ceza ücreti de kesebilir.

Adil Yakıt : Araç deposu nasıl teslim edildi ise, aynı şekilde geri alınır. Eksik getirmeniz durumunda, tedarikçi firma ekstra ödeme talep edecektir.

Bu 3 durum, araç teslim yerinde imzalanan Kiralama Sözleşmesinde belirtilmektedir. 

Araçların model yılı nedir ?

Araç model yılları tedarikçi firmalara göre değişiklik gösterebilir. Bunun yanı sıra seçmiş olduğunuz tarih aralığı ve lokasyona göre de değişkenlik gösterebilir. 

Genel olarak tedarikçi firmalar araçlarını her yıl yenilemektedir ve filolarında en fazla 3 yaşında araç bulundurabilirler.

Seçtiğiniz rent a car firmasının arabası yüksek ihtimal 0-2 yaş aralığında olacaktır. 

Araç resimleri temsilidir.  Araç görselinin; model yılınıkasa tipini ve rengini dikkate almayınız.

Araçlar sınırsız km değil mi?

Kiraladığınız süre boyunca KM sınırı araçların listelendiği ekranda gösterilmektedir. KM sınırı olan araçlar için her kilometre aşımı için ücret talep edilir.

Mobil Uygulama
Mobil telefon, tablet uygulamalarınız var mı ?

Malesef vivi'nin şuan mobil uygulaması bulunmamaktadır.

Fakat Web sitemiz mobil ve tablet uyumludur. Yani tüm işlemlerinizi kolaylıkla mobil ve tablet ten yapabilirsiniz. Bunun için vivi.com.tr linkiyle direk tarayıcıdan giriş yapmanız yeterli olacaktır. 

Yazılım ekibimiz Apple ve Android mağazaları için uygulama üzerinde çalışmaktadır, en kısa sürede uygulama üzerinden de kiralama yapabilirsiniz.

Rezervasyon Yönetimi
Rezervasyonumu nasıl iptal edebilirim ?

Üye iseniz;
Hesabınıza giriş yaparak, Rezervasyonlarım kısmından rezervasyonlarınızı iptal edebilirsiniz.

Üye Değilseniz;
Rezervasyonunuz ile ilgili tüm değişiklik işlemlerini Üst Menü'de bulunan Hesabım sekmesini tıklayarak, açılan pencereden rezervasyon bilgilerinizi sorgulayarak yapabilirsiniz.Rezervasyon bilgilerinizi bilmiyorsanız, Rezervasyon numaramı unuttum alanını kullanabilirsiniz.

Bununla birlikte mesai saatleri içinde Çağrı Merkezi mizi arayarak rezervasyon bilgileriniz ile iptalini sağlayabilirsiniz.

 

Rezervasyonumda değişiklik yapmak istiyorum?

Üye iseniz;
Hesabınıza giriş yaparak, Rezervasyonlarım kısmından rezervasyonlarınızı görüntüleyebilir ve değişiklik yapabilirsiniz.

Üye Değilseniz;
Rezervasyonunuz ile ilgili tüm değişiklik işlemlerini Üst Menü'de bulunan Hesabım sekmesini tıklayarak, açılan pencereden rezervasyon bilgilerinizi sorgulayarak yapabilirsiniz.Rezervasyon bilgilerinizi bilmiyorsanız, Rezervasyon numaramı unuttum alanını kullanabilirsiniz.

Bununla birlikte mesai saatleri içinde Çağrı Merkezi mizi arayarak rezervasyon bilgileriniz ile gerekli değişiklik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Rezervasyon değişiklikleri, tedarikçi firmanın araç ve program uygunluğuna göre yapılmaktadır.

Rezervasyon degisiklikleri icin ekstra bir hizmet ücreti alınmamaktadır. 

Çağrı merkezi ne tür hizmetler sunmaktadır ?

Çağrı merkezinde yapabileceğiniz her türlü işlemi web sayfamızda yapabilirsiniz.

Dilerseniz mesai saatleri içinde telefon ile arayarak rezervasyon değişiklik, iptal ve yeni rezervasyon işlemlerini yaptırabilirsiniz.

Ayrıca kiralama öncesi ve esnasında da her türlü sorunuz için arayabilirsiniz.

Full koruma paketi nedir, gerekli mi ?

Araç için ek sigortadır, araç kiralama firmalarında "Mini hasar sigortası" , "Muafiyet sigortası", "Hasar/Kaza sigortası", "Sorumluluk Payı Sigortası" olarakta satışı mevcuttur.

Tüm araçlar kaskolu ama yine sorumluluğunuz var;

Kasko sigortası, depozito bedeli olarak belirlenen tutarın altında olan hasarları kapsamaz. Bu, kasko sigortasında "Kiracı Sorumluluk Payı" olarak yer almaktadır. Aracı teslim almaya gittiğinizde tedarikçi firma tarafından bir güvenlik depozitosu olarak kredi kartınıza provizyon uygulanacaktır. Bu ücret araç kirada iken oluşabilecek hasarlar içindir.

Eğer vivi.com.tr tarafından sağlanan Full Koruma Paketini araç teslim saatinden önce satın alırsanız, bıraktığınız depozitoya yapılacak ücretlendirmelerde bu poliçe bu ücreti size geri ödüyor. Sigorta, Kasko, Kiralama Şartları ve Koşulları geçerlidir.

Bu ürünü satın alarak kiralama süresince bu üründen faydalanabilirsiniz. İade talebiniz ile birlikte hasar raporlarınızı göndererek geri iade alabilirsiniz. Kasko ve Sigorta geçerlilik şartları sağlanmalıdır.

İptal prosedürü nedir ?

Araç teslim zamanına daha varsa;

Kiralama başlangıcına 24 saatten çok var ise kesinti olmadan, tüm tutar geri iade edilir.
24 saatten az bir süre kaldığında alınan tutardan 1 günlük kiralama bedeli kesilerek iade edilir. Kalan iade bedeli en geç 2 iş günü içinde kartınıza iade edilir.

Araç teslim alış süresi geçmiş ve ya teslim alınmamış;

İstenilen belgelerin ibraz edilmemesi, güvenlik depozitosu icin geçerli kredi kartin ibraz edilmemesi veya baska bir nedenden dolayi araci teslim alış günü ve saatinde alamazsınız kiralama bedelinin iadesi yapılmaz.

 

Vivi ile daha fazlasını yapın

Vivi hesabınızla araç kiralayabilir, geçmiş kiralama işlemlerini görüntüleyebilir ve üyelerimize özel kampanyalardan faydalanabilirsiniz. Hesabınızı tüm cihazlarınızda kullanabilirsiniz.

Kaydettiklerim

Daha önceden seçmiş olduğunuz araçları bu ekrandan takip edebilir, karşılaştırma yapabilirsiniz.